off the silkroad - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu off the silkroad - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu

off the silkroad

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jennifer

05 April 2008 | Turkije, Ankara

Vandaag nam Rob de groep mee op excursie naar alle highlights in de omgeving (zie bericht www.heleenenwillem.waarbenjij.nu van vandaag). Rob kon zijn off road training eindelijk in praktijk brengen. Hier een fotoimpressie. Weinig aan toe te voegen. We hadden allemaal de dag van ons leven.
Ik ben via via er achter gekomen waar het meisje woont dat ik gisteren gefotografeerd heb. Dat bleek in een grotwoning tegenover het hotel te zijn. Heleen en ik brachten haar haar foto in een lijstje. Groot succes. Ze was ingetogen blij. Haar vader kwam vanuit de werkplaats aanlopen en straalde van trots. Gelukkig waren ze te beduusd om ons op de thee te vragen...
De foto van de dames met hoofddoek zijn de buurvrouw van het meisje, die ons naar haar toe bracht (r.) (ha, ha)en Heleen. De buurvrouw moest natuurlijk ook een foto voor de moeite.

• 05 April 2008 - 18:06

Juliette:

Ha J & R, Wat heerlijk dat jullie al succes hadden met de fotoprinter. Prachtige plaatjes hoor!!!
    Groetjes, H & J

• 06 April 2008 - 07:26

Mary:

wat leuk om mensen zo blij te kunnen maken.maar waarom blij dat je niet uitgenodigd werd voor de thee????
    mooie foto's hoor, vergeet de Nemrut niet!Goede reis verder, iyi yolculuklar!

• 06 April 2008 - 09:05

Anca:

Wat een bijzonder landschap! Ik had nog nooit van Cappadonie gehoord, maar het was al een romeinse provincie, bleek na googlen. veel groetjes

• 06 April 2008 - 12:54

Edgar En Kiki:

Hoi Rob en Jen jullie maken prachtige foto's,leuk om dat kleine meisje zo een aandenken te geven.We genieten van jullie verslagen,leuk om het vanuit 3 verschillende kanten te horen.We verheugen ons op het vervolg.Goeie reis verder,liefs Kiki

• 06 April 2008 - 13:08

Mama:

As always, a wonderful travel journal. I am really enjoying it all. You've had such nice contacts with people on your journey. They will remember you for ever now with their precious photos!
    Much love.

• 06 April 2008 - 14:33

Marieke:

Wat schrijven jullie enthousiast en leuk.Ik zit hier met een glimlach alles door te lezen en de foto's te bekijken.
    Wat een goede actie van die foto van het meisje.
    Zijn jullie al wel bij anderen op thee uitgenodigd?
    groeten uit Amsterdam.

• 06 April 2008 - 16:03

Elizabeth:

Geweldig dat jullie reis zo goed verloopt en dat jullie al zoveel prachtige indrukken hebben opgedaan. Ik ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes,
    Elizabeth

• 07 April 2008 - 07:47

Henk Boogaard:

Fijn dat jullie zo genieten. Hier gaan de ontwikkelingen in een versneld tempo door.
    Hartelijke groet,

Henk Boogaard

• 18 April 2008 - 12:46

Marion V.Dijkhuizen:

Het is geweldig om op deze manier te mogen meegenieten van jullie reis vol belevenissen.
    Ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal de mooie foto's enz.