Teken van leven - Reisverslag uit Teheran, Iran van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Teheran, Iran van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jennifer

24 April 2008 | Iran, Teheran

Hallo allemaal,
Na de vele berichtjes kort achter elkaar denken jullie misschien: "wat is er?" Nou, niets, behalve dat we geen hotels met internet meer hadden na Isfahan. Bijgaand een paar plaatjes van de laatste vier dagen door de woestijn. We sliepen in stoffige woestijnstadjes in nog stoffiger hotelletjes. Nu zijn we afgespoeld en klaar voor een bezoek aan deze heiligste stad van Iran.
Voor geinteresseerden in het tasjes-incident: de tas plus papieren (min geld en camera) is gevonden en ligt op de ambassade. In principe moet het lukken om die nog te krijgen voor we de grens overgaan. Om de spanning erin te houden is echter de koppeling van Leida's auto stuk gegaan. Er wordt nu met man en macht aan gewerkt om die voor zaterdag gerepareerd te krijgen...

• 24 April 2008 - 09:56

Jan-Willem:

Mooi dat de tas is gevonden!!! Nu hem nog bij jullie zien te krijgen, althans de inhoud. Zeker geen DHL in Iran;-) Mooie foto's van onderweg, balen van de koppeling. Maar die kunnen ze vast wel maken. Met groet,

• 24 April 2008 - 10:02

Juliette:

Hoi, hoi, inderdaad blij om weer wat te kunnen lezen en wat een prachtige foto's!! Vooral ... ach eigenlijk alles heel bijzonder. Dank!!
    Liefs, Hans en Juliette

• 24 April 2008 - 11:27

Beatrijs Cras:

dat is wel wat anders dan de dinsdag delta!!!.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben. Hier nu zon!Frankrijk vol nederlanders club, Noor 65, Toos terug van Jordanie. Blij met jullie berichten.Auto weer gemaakt? Lieve groet= Beatrijs

• 24 April 2008 - 21:52

Elizabeth:

Wat een prachtige foto's en wat een belevenis om daar rond te lopen. Hoop dat de tas weer snel terug is(met inhoud) en dat de auto weer in orde komt.

Groetjes
    Elizabeth

• 26 April 2008 - 00:42

George:

Leu dat we elkaar kunnen volgen op afstand. Ziet er ook allemal goed uit. Spannebnde verhalen allemaal.

• 26 April 2008 - 13:44

Marion:

hoi rob en jennifer, prachtige beelden, wat een indrukken allemaal. Geniet en veel liefs van Marion

• 27 April 2008 - 09:35

Stan:

Ik volg jullie met enige afgunst!
    Wat een avontuur!

• 27 April 2008 - 21:20

Jan De Jong:

Een groet vanuit de Bilt.
    Ben terug uit Theoule en ga jullie weer met belanstelling volgen. Een goed vervolg van jullie avontuur en succes met de koppeling.
    Groeten van Jan

• 28 April 2008 - 15:01

Marieke:

Mooie foto's, wel zielig voor de kamelen.
    Is vergelijkbaar met Australie, alleen ander dier; de kangaroo:-)
    Grt.

• 29 April 2008 - 20:00

Elizabeth:

Nog bedankt voor jullie mooie kaart voormijn verjaardag. Knap dat jullie daar aan gedacht hebben. Rob alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Volgende week ga ik 5 dagen naar een schilderworkshop met Irene in Belt-Schutsloot. Hoop daarna weer nieuwe berichten van jullie te lezen. Ik geniet er van.
    Liefs,
    Elizabeth

• 01 Mei 2008 - 16:00

Eric En Eline:

Is het eindeloos in de woestijn en stoffig of valt dat mee? Het doet wel bijbels aan , zijn er ook oases?
    Hier alles o.k. Eindelijk voorjaar, veel tennis en bridge. Vanavond kaarten bij Henk Son.Goed hé.Hartelijke groet, E en e.