Voorpret - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Rob en Jennifer Wassenborg / Luitsz - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jennifer

05 Oktober 2009 | Nederland, Soesterberg

Lieve familie en vrienden,

Hartverwarmend is het hoe jullie weer meeleven met onze voorbereidingen voor de Mediterranean Senior Challenge 2009. Sommigen van jullie lijken bijna net zoveel voorpret te hebben als wij, in afwachting van de nieuwe, kleurrijke reisverhalen. We zullen jullie niet teleurstellen. Deze keer kunnen jullie een vierdimensionaal verslag krijgen, als je al onze vier weblogs blijft volgen.

Wij, dat zijn Heleen en Willem (willemheleen.waarbenjij.nu), Margreet en Hans (detemminks.waarbenjij.nu), Riet en Dinno (dinnoriet.waarbenjij.nu)en wijzelf (robenjennifer.waarbenjij.nu).

Ook wij hebben veel voorpret. Niet alleen van alles wat wij gaan zien en beleven, ook van de vele en fijne reacties die wij verwachten te ontvangen onderweg. Want het adagium 'van delen word je rijker' geldt ook voor het delen van ervaringen. Dat we die aan jullie kwijt kunnen en daar vaak zo'n fijne respons op krijgen, geeft een extra dimensie aan onze reis.

Als je op elk log, links onderaan, je e-mail adres intypt bij 'blijf op de hoogte', dan ontvangt je een mailtje zodra een nieuw bericht is geplaatst in dat log. (Als je een mail hebt ontvangen van dit bericht sta je bij ons al op de lijst.)

NB Geef ons geen extra fotoruimte kado! Wij hebben ruim voldoende.

Wij gaan nog even verder met de laatste voorbereidingen. Over een dag of 10 kunnen jullie ons eerste reisverslag tegemoet zien.

Rob en Jennifer

• 05 Oktober 2009 - 14:44

Irina:

Hoi Rob en Jennifer,
    bedankt voor het verzorgen van zo'n mooie gelegenheid om te delen.
    Het is een groot plezier om jullie reizen te volgen en verhalen te lezen.

Ik wens jullie een heel prettige challange. Enjoy it!

Groetjes,
    Irina & Rob

• 05 Oktober 2009 - 16:43

Juliette:

Lieve Jennifer en Rob, We wensen jullie weer een bijzondere reis, veel plezier en mooie tochten,interessante ontmoetingen en kom alsjeblieft weer gezond thuis. Liefs en groetjes van Hans en Juliette

• 06 Oktober 2009 - 12:32

Mary:

fijn dat we weer mogen delen !tijdens het lezen lijkt het net alsof jezelf een beetje op vakantie bent!

• 07 Oktober 2009 - 08:03

Wen En Ada:

Een hele goede en plezierige reis voor jullie allemaal. Wij zullen het volgen.Lieve groet van ons beiden.

• 07 Oktober 2009 - 19:00

Karen:

Hi globetrotters!

Geweldige trip wordt dit ook weer, als ik de route zo bekijk. Ben trouwens op mijn Hyves profiel ook lid geworden van de Hyves Brooke Hospital for Animals...

Lieve groetjes & veel voorpret voor nu!

Karen

• 12 Oktober 2009 - 08:03

Claire:

Hallo Jennifer en medereizigers,

Wat ontzettend leuk dat jullie deze weblog gaan bijhouden. We kijken erg uit naar de verhalen (ik heb me aangemeld voor de e-mailservice). Een hele goede reis gewenst!!

Groetjes,
    Claire, Brooke Hospital for Animals

• 13 Oktober 2009 - 15:32

Ineke En Teunis:

Lieve Jennifer en Rob.
    We wensen jullie wederom een inspirerende en interessante reis. Hoop dat jullie het ook heel gezellig met de groep gaan hebben.
    We verheugen ons op de reisverslagen.
    Lieve groeten
    Teunis en Ineke